Quote Database

#218 (+|-) (Rated: -66)
Craig: yep
Craig: I'll keep everything crossed for you
Craig: hmm....actually...maybe not everything *winces*
😜
Zac: Don't cross your balls, they will turn blue. And blue balls aren't a good thing LOL
Zac: OMG stop reading my mind 😕
Craig: lol

#212 (+|-) (Rated: -65)
<.Vista> !8ball does the server need a reboot?
<.Ace>  8Ball Response: Hell no!
<.Vista> !8ball are you sure? you're responding a little slowly
<.Ace>  8Ball Response: Are you kidding!?
<.Vista> !8ball are you sure? you're responding a little slowly
<.Ace>  8Ball Response: No
<.Vista> !8ball does the server need a reboot?
<.Ace>  8Ball Response: Hell no!
<.Vista> stupid bot
<.Ace> stupid human:-|

#34 (+|-) (Rated: -64)
<.ғıяέkαтт> you should see it you take two big dongs that are used to
                  rough housing with each other and you throw a little man into
                  that mix,.... pure Mayhem and Havoc!!

#142 (+|-) (Rated: -64)
<+Broxi> I was curious to see when you'd shut up on your own... but it's been three hours now, Vista... THREE HOURS*~%^##*%*@*£

#160 (+|-) (Rated: -64)
* +SuperAndroid17 glares at Availea
* +A glares at SuperAndroid17
* +SuperAndroid17 shows his dick at A
* +A hosting companies SuperAndroid17 in return

#175 (+|-) (Rated: -64)
night98|away «night98@boy.from.venus» has Quit iRC (TBBTNet.janus crazy.janus) «98 people»
TBBTNut «~tbbtnut@netadmin.TBBTNet.com» has Quit iRC (TBBTNet.janus tbbt.janus) «97 people»
night98 «~night98@boy.from.venus» has Quit iRC (TBBTNet.janus tbbt.janus) «96 people»
<+one_eight_seven> (Netsplit Detector) Netsplit between TBBTNet.janus and crazy.janus - Invincible
<+one_eight_seven> (Netsplit Detector) Netsplit between TBBTNet.janus and tbbt.janus - Invincible

*Can't help thinking that's like getting hit by a car and being told afterwards 'there's a car coming'*

#215 (+|-) (Rated: -63)
Darkpsy__ (~ident@71.60.142.24) has joined, but is a Clone of Guest9205  «6 people»
Guest9205 «~ident@71.60.142.24» has Quit iRC (Connection reset by peer) «5 people»
<Vista> lol....it's getting longer O_O

#149 (+|-) (Rated: -62)
* Red-Dr[a]gon was kicked by Atreyu (Testies 1 2 3 [kick count:247])
Red-Dr[a]gon (Red-Dragon@Embrace.The.Fire) has joined, but is a Clone of Red-Dragon  «46 people»
Ownage sets mode: +ao Red-Dr[a]gon Red-Dr[a]gon
<Red-Dr[a]gon> is also in channels « &#Sarah`s-Office #Espanol &#support »
<Vanilla`Wafer> i read that as testicles

#178 (+|-) (Rated: -62)
<Grid> Hey Psyko, if the world was gonna end in 3 minutes, what would you do?
<Psyko> I'D SCREW ANYTHING THAT MOVES!!! What would you do?
<Grid> ... ... ... I'd stand very very still. o.o;

#222 (+|-) (Rated: -62)
Referring to peeling oranges:

Me: They need to make a machine that you can put a peeled orange into,  and it comes out unpeeled

#39 (+|-) (Rated: -61)
17:12 < RooT> »Vista«
17:12 < RooT> »SharkTooth«
17:12 < RooT> are you online?
18:08  * Vista checks whether he's online
18:08 -!- Irssi: Pasting 8 lines to #4-IRC. Press Ctrl-K if you wish to do this
          or Ctrl-C to cancel.
18:08 < Vista> administrator@Laptop:~$ ping 192.168.1.254
18:08 < Vista> PING 192.168.1.254 (192.168.1.254) 56(84) bytes of data.
18:08 < Vista> From 192.168.1.254 icmp_seq=1 Destination Host Unreachable
18:08 < Vista> From 192.168.1.254 icmp_seq=2 Destination Host Unreachable
18:08 < Vista> From 192.168.1.254 icmp_seq=3 Destination Host Unreachable
18:08 < Vista> --- 192.168.1.254 ping statistics ---
18:08 < Vista> 6 packets transmitted, 0 received, +3 errors, 100% packet loss,
               time 5017ms
18:08 < Vista> , pipe 3
18:08 < Vista> nope
18:08 < Vista> :-P

#59 (+|-) (Rated: -61)
WALLOP shadow:  $ my throat is killing me.. anyone got tips how to reduce the pain?
WALLOP shadow:  $ no, it's not caused by swallowing semen
WALLOP shadow:  $ I don't think swallowing semen would help either
WALLOP shadow:  $ I see.. so honey + lemon + warm milk/water would help
WALLOP shadow:  $ no, I'm not going to mix up any semen with that
WALLOP shadow:  $ I wonder what whiskey + warm milk would taste like
WALLOP shadow:  $ No, I don't think it would taste like semen
WALLOP shadow:  $ FINE! I'll try the semen, so shut up already!

#150 (+|-) (Rated: -61)
Teacher asks her class for a 12 letter word, student says "masturbation" teacher says "my, that's a mouthful"  student says "no your thinking of a blow job."

#159 (+|-) (Rated: -61)
<Pr1ncess> oh sick i just sneezed and blood shot out of my crotch
<etrigan> that time again??
<Pr1ncess> hahaha
<Pr1ncess> yes
<Pr1ncess> that was a pretty fucking sick thing to say wasnt it?
<etrigan> hell yes

#174 (+|-) (Rated: -61)
|+p|Debi| Mine is flapping pointlessly somewhere round my ankles.
|+p|Athena| Wb Hellspawn.
|+p|Debi| thooper
|+p|Debi| Say, do you want to see a movie?
* LegendaryIRC sets mode: +h HellSpawn
|+p|Debi| i'm keeping quiet except for the odd fondle and humping

#185 (+|-) (Rated: -61)
<GimpChimp> I'm going to rape it. And tell the court it lead me on with its suggestive icon-wiggling.
<GimpChimp> Just as soon as I work out the technical details of raping an Internet window.

#208 (+|-) (Rated: -61)
Zac: When you get this PING please PONG me. Thanks

#58 (+|-) (Rated: -60)
J - The Ultimate In Experience says:
I'm sure I heard a seagull dying in the mouth of a cat one morning
Craig - In Trance We Trust says:
lol
J - The Ultimate In Experience says:
It's squawking got more out of breath
Till it was silent
Craig - In Trance We Trust says:
I was probably having an orgasm
*it

#88 (+|-) (Rated: -60)
[Luke]: I must say my mum is bad when it comes to security. Norton says her download is a virus, so she disables norton and runs the exe. FFS!!!

#91 (+|-) (Rated: -60)
<Rach> when i get my old puter back i'll send you some songs
<Olly> What happened to it?
<Rach> i broke it
<Olly> On purpose?  
<Rach> i wouldnt say PURPOSE
<Rach> just stupidly
<Olly> Ahh
<Olly> So you do know exatly what's wrong with it?
<Rach> yeah, it's full of water

#131 (+|-) (Rated: -60)
<SMW> howdy Ian
<SMW> how you doin tonight?
<Ian_Sharpe> same as always
<Ian_Sharpe> still smoking
<Ian_Sharpe> drinking too
<Protector> Seems you have something against internal organs that begin with the letter "L"

#144 (+|-) (Rated: -60)
<Crucial> whats a quick way to push ipconfig /release, ipconfig /renew to 50 or
so workstations
<Mo> cycle power to the building

#151 (+|-) (Rated: -60)
<Swift> I need lemonade.
<dmc2> I hate it when my sound goes blurry.
<supakoopa> i hate when my video gets loud.

#179 (+|-) (Rated: -60)
<Missfire>  It isn't fat, it has a lot of fur that makes it look fat. Some cats are just... well... not that skilled. My cat is slim but when he tries to jump onto something is a bit like watching a cow doing ballet.

#200 (+|-) (Rated: -60)
Zac: You scissors
Damn it. You suck!

#211 (+|-) (Rated: -60)
<Vista> I forgot you were logged into it
<Vista> firewall might have got you
<Vista> one sex
<Vista> *sec

#213 (+|-) (Rated: -60)
* .Vista yawns
<.Ace> Ace shoves a whole pizza in Vista 's mouth and laughs while watching them choke
* .Vista ynaws
<.Ace> Ace svheos a wohle pziza ni Vista 's mtouh nad lhguas wihle wtchniag tehm cohke:-P

#220 (+|-) (Rated: -60)
<Tracer[Quoting]> a friend of mine told me once that he is so unlucky that if he would fall into a barrel of nipples, he would come out sucking his thumb
<eelhovercraft> The concept of a barrel full of nipples frightens me

#229 (+|-) (Rated: -60)
Zac: Sorry was making a coffee and putting my fingers in the oven to cook

#87 (+|-) (Rated: -59)
<Dyl4N>a mosquito landed on my screen and i went to right click on it and close it...
<Dyl4N>then i realized i should get out more
<Jesse>send me a screen shot
<Jesse>wait

#97 (+|-) (Rated: -59)
X-LP            • Ozafy we're losing that other server of mine
X-LP            • ummmm
X-LP            • delta!
@DimeCadmium     • xD
@DimeCadmium     • dont even know its name thar?

#148 (+|-) (Rated: -59)
<+O_O> Broxi how do you rate flash?
<+Broxi> more lubricant
<+O_O> Broxi how do you rate java?
<+Broxi> give it a push
<+O_O> Broxi how do you rate irc?
<+Broxi> drink volvic first, then try
<+O_O> Broxi how do you rate mirc?
<+Broxi> Industrial light and magic.
<+forever_delayed> Broxi how do you rate wackychat?
<+Broxi> using the power of greyskull
<+O_O> Broxi how do you rate telnet?
<+Broxi> Try twisting.

#154 (+|-) (Rated: -59)
* +NuttyAsh slaps FuzzyFox around a bit with a large trout
* +Ace takes NuttyAsh's trout and puts it back in the river. Trouts Saved: 143. - Supported by the RSPCT (The Royal Society for the Prevention of Cruelty to Trouts.)
* +NuttyAsh slaps Ace around a bit with a large trout
* +Ace takes NuttyAsh's trout and puts it back in the river. Trouts Saved: 144. - Supported by the RSPCT (The Royal Society for the Prevention of Cruelty to Trouts.)
* +rangerz attaches c4 and detonates
* +NuttyAsh dies
<+Cat> lol @ Ash going on a rampage

#164 (+|-) (Rated: -59)
<.Vista> I don't bugger servers anymore....they just bugger themselves now:-|
<.Vista> !8ball isn't that right Ace?
<.Ace>  8Ball Response: Of course!

#166 (+|-) (Rated: -59)
<+Roxi> Teh very thought of it make me... makes... littlre... sicky noises.]
<+Emma> haha
<+FeistyxDragon> we need cheering up with some gd music
<+Broxi> Don't come any closer or i will lay eggs in your stomach.

#171 (+|-) (Rated: -59)
(%[E]lVirus) I find vasoline is a terrible lube - everytime I try to wash it off , I get aroused again

#176 (+|-) (Rated: -59)
<Chappy> how did you go online?
<Quasi> I'm on someone else's wireless.
<Chappy> oh really??? that s great!
<Quasi> It's not too bad, but I have to stay completely still or it disconnects.
<Quasi> I'm getting horrific leg cramps, but great download speeds.

#177 (+|-) (Rated: -59)
<justie> i did something stupid
<justie> chmod -x chmod
<justie> anyone knows how to fix it?

#186 (+|-) (Rated: -59)
<Angelic> the best ones are the people who call up claiming to be network admins
<Angelic> and you can tell its a total lie
<Angelic> I had a "network admin" call once stating that he had the house wired with cat5 when it was built
<Angelic> so he should be able to connect all 6 computers to the internet without a router ot hub
<Angelic> wanted to know why the tech insisted it couldnt be done
<Angelic> I asked him what was going to assign the dynamic addresses and he said the house

#206 (+|-) (Rated: -59)
Ace (ecA@legend-7494CF05.csc2ya.co.uk) has joined, but is a Clone of Vista & Vista  «4 people»

#223 (+|-) (Rated: -59)
Craig: hmmm...nice....I like this...lol
Zac: ?
Zac: Unless you tell me what it is you like it could be anything from sex to a cat

#224 (+|-) (Rated: -59)
Zac: That is nice. Oh I love my wireless moose lol
Zac: mouse actually not fucking moose

#225 (+|-) (Rated: -59)
Zac: Can you configure it to have sex with the laptop? That would keep your laptop happy 🙂 LOL AND NO QUOTE SYSTEM LOL

*yes quote system I think*

#228 (+|-) (Rated: -59)
Craig: ooh....nice....bill gates apparantly wants to give me a 5 million dollar 'donation'
Craig: lol
Craig: makes me wonder how many poeple actually fall for those e-mails
Craig: actually....it's not a donation he wants to give me...it's a 'dontion'
Craig: lol
Craig: makes it look even less legit when they can't spell properly

#50 (+|-) (Rated: -58)
<@reflir> also, my harry potter sex bot arrived
<@reflir> err
<@reflir> I mean boxed set

#56 (+|-) (Rated: -58)
@eliaz`medal): i have broken two of my erm
(@eliaz`medal): foot things
(@eliaz`medal): extensions
(@eliaz`medal): those little thigns on ur feet (@eliaz`medal): 5 on each :: (@eliaz`medal): :/
(@eliaz`medal): dunno name
(@Ched): toes?

#60 (+|-) (Rated: -58)
<Shift_Wreck> OMG guys you gotta hear this
<Shift_Wreck> So i goes to the grocery store to pick up smokes and a frozen pizza.
<Shift_Wreck> I get my things and head to the 12 items or less line.
<Shift_Wreck> i get in line just as the guy in front of me is setting his items down on the conveyor belt thing
<Shift_Wreck> his items were: get this
<Shift_Wreck>  a box of condoms, a medium sized cucumber, a tub of margarine and a 12 pack of beer
<Shift_Wreck> I imediatly am thinking "lolwut?"
<Shift_Wreck> well i couldnt help but make that reverse nasal snort sound you make when your trying to keep from laughing.
<Shift_Wreck> well  i couldnt help but make that reverse nasal snort sound you make when your trying to keep from laughing.
<Shift_Wreck> oops
<Shift_Wreck> the guy and cashere must have heard it because they both turn to look at me
<Shift_Wreck> im grinning from ear to ear now and my eyes are darting from the guys face and the items he had on the belt
<Shift_Wreck> i catch the casheirs eye and i look at her and shes looking at me like 0_0 and shaking her head "no dont!"
<Shift_Wreck> this all was a few seconds but it felt like an eternity...
<Shift_Wreck> well i finaly says to myself: "shift, youve gone this far, may as well say something"
<Shift_Wreck> so i say to the guy (still with this huge grin) "going to a party?"
<Shift_Wreck> The girl just loses it and starts laughing
<Shift_Wreck> the guy just scowls at me
<Shift_Wreck> looks to the girl
<Shift_Wreck> and walks away leaving his items there at the checkout
<Shift_Wreck> it was kinda awkward
<Shift_Wreck> pizzas good though

#76 (+|-) (Rated: -58)
<datacide> i just wanted to type shutdown -r now
<datacide> and what i typed was stfu -r now
<datacide> and for a moment...it looked as though the damn machine was gonna do soemthing
<datacide> like a....stfu hidden binary

#82 (+|-) (Rated: -58)
—I-n-v-i-s-i-o-n— Netsplit Detected. «irc.right.asscheek irc.left.asscheek» [6:56am]

#90 (+|-) (Rated: -58)
.julia           • mines light blue tho
.Vista           • I prefer mine: http://www.halfords.com/webapp/wcs/stores/servlet/product_storeId_10001_catalogId_10151_productId_253669_langId_-1_categoryId_165499
.Vista           • different colour, but it's that make and model
.Vista           › has just noticed he's linked to the ladies model without realising:-|